Termékeink
Kosár
A kosár üres
Felhasználói Fiók
Szervizünk levelezési címe

11 Ocean Kft, Győr 9025, Simor János Püspök tér 1. telefon: 06302530592

Meghibásodott, garanciális termékeiket a fenti címre kérjük eljuttatni előzetes telefonos vagy e-mail egyeztetést követően.

  • 10 kg alatti termék szervizbe juttatása hatályos jogszabály alapján a vásárló terhére történik
    Kérjük a készüléket a szerviz fenti címére futárszolgálattal adja fel. A borítékba a hibás terméket, hibaleírást, elérhetőséget és visszajuttatáshoz megfelelő csomagolást melléklejen. A hibás terméket futárszolgálattal juttassa el címünkre! Magyar Postával (MPL) érkező terméket nem tudunk elfogadni (a posta legtöbb esetben kikézbesítés és értesítés nélkül visszaküldi a feladónak) .
  • 10 kg feletti termék szervizbe juttatása
    Szervizünk gondoskodik a termék felvételéről, kérem lépjen velünk kapcsolatba.
    Kijavított termék/ek visszajuttatása
    A javított terméket a beérkező csomagba csomagolt megcímzett és felbélyegzett válaszborítékban juttatjuk vissza a tulajdonosának. A kijavított terméket CÍMZETT FIZETI csomagként küldjük vissza, melynek díja a csomag átvételekor térítendő a futárnak. Összege ~2200 - 2600 Ft csomag méretétől és súlyától függően!
    Amennyiben ez az út Önnek nem felel meg, úgy a terméket személyesen is átveheti időpont egyeztetés után szervizünk győri címén!
Garanciális tudnivalókról, jogokról és szervizünk kötelességeiről a következő oldalon olvashat

Minőségi kifogás, szavatosság, jótállás

 
A fentiek elolvasásának hiányából adódó kellemetlenségért felelősséget nem vállalunk!
 

Feliratkozás hírlevélre

Iratkozzon fel hírlevelünkre, melynek segítségével részesülhet akciós kínálatunkból.

Bankkártyás fizetés

Fizetési tájékoztatónk ide kattintva érhető el. Oldalunkon az alábbi megoldásokkal is fizethet.