Szervizünk levelezési címe
11 Ocean Kft, Győr 9025, Simor János Püspök tér 1. telefon: 06302530592
Meghibásodott, garanciális termékeiket a fenti címre kérjük eljuttatni előzetes telefonos vagy e-mail egyeztetést követően.
-
- 10 kg alatti termék szervizbe juttatása hatályos jogszabály alapján a vásárló terhére történik
- Kérjük a készüléket a szerviz fenti címére futárszolgálattal adja fel. A borítékba a hibás terméket, hibaleírást, elérhetőséget és visszajuttatáshoz megfelelő csomagolást melléklejen. A hibás terméket futárszolgálattal juttassa el címünkre!
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a környékünkön a Magyar Posta (MPL) szolgáltatása rendkívül rosszul működik. Legtöbb esetben a küldeményeket értesítés és kiszállítás nélkül küldik vissza a feladónak, ezért kérjük, hogy saját érdekükben válasszanak alternatív futárszolgálatot.
-
- 10 kg feletti termék szervizbe juttatása
- Szervizünk gondoskodik a termék felvételéről, kérem lépjen velünk kapcsolatba.
- Kijavított termék/ek visszajuttatása
- A kijavított terméket CÍMZETT FIZETI csomagként küldjük vissza, melynek díja a csomag átvételekor térítendő a futárnak. Összege ~2200 - 2600 Ft csomag méretétől és súlyától függően!
- Amennyiben ez az út Önnek nem felel meg, úgy a terméket személyesen is átveheti időpont egyeztetés után szervizünk győri címén!
Garanciális tudnivalókról, jogokról és szervizünk kötelességeiről a következő oldalon olvashat
Minőségi kifogás, szavatosság, jótállás