Termékeink
Kosár
A kosár üres
Felhasználói Fiók
Szervizünk levelezési címe

11 Ocean Kft, Győr 9025, Simor János Püspök tér 1. telefon: 06302530592

Meghibásodott, garanciális termékeiket a fenti címre kérjük eljuttatni előzetes telefonos vagy e-mail egyeztetést követően.

  • 10 kg alatti termék szervizbe juttatása hatályos jogszabály alapján a vásárló terhére történik
    Kérjük a készüléket a szerviz fenti címére futárszolgálattal adja fel. A borítékba a hibás terméket, hibaleírást, elérhetőséget és visszajuttatáshoz megfelelő csomagolást melléklejen. A hibás terméket futárszolgálattal juttassa el címünkre!

    Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a környékünkön a Magyar Posta (MPL) szolgáltatása rendkívül rosszul működik. Legtöbb esetben a küldeményeket értesítés és kiszállítás nélkül küldik vissza a feladónak, ezért kérjük, hogy saját érdekükben válasszanak alternatív futárszolgálatot.

  • 10 kg feletti termék szervizbe juttatása
    Szervizünk gondoskodik a termék felvételéről, kérem lépjen velünk kapcsolatba.
    Kijavított termék/ek visszajuttatása
    A kijavított terméket CÍMZETT FIZETI csomagként küldjük vissza, melynek díja a csomag átvételekor térítendő a futárnak. Összege ~2200 - 2600 Ft csomag méretétől és súlyától függően!
    Amennyiben ez az út Önnek nem felel meg, úgy a terméket személyesen is átveheti időpont egyeztetés után szervizünk győri címén!
Garanciális tudnivalókról, jogokról és szervizünk kötelességeiről a következő oldalon olvashat

Minőségi kifogás, szavatosság, jótállás

 
A fentiek elolvasásának hiányából adódó kellemetlenségért felelősséget nem vállalunk!
 

Feliratkozás hírlevélre

Iratkozzon fel hírlevelünkre, melynek segítségével részesülhet akciós kínálatunkból.

Bankkártyás fizetés

Fizetési tájékoztatónk ide kattintva érhető el. Oldalunkon az alábbi megoldásokkal is fizethet.